pondělí 16. února 2009

Na svatýho valentýna mezi půlky.... a pak se to posralo!

Jo, přesně tak to bylo a musím říct, že mě to mrzí, opravdu... Takhle jsem čtrnáctého unora kráčel do práce (v sobotu odpoledne-konal se tu takový malý kulturněhudební festival), bylo krásně slunečno, tak jsem cítil, jak do mě proudí ta jarní energie, jak je mi tak dobře a najednou mi došlo, že jsem přesně v polovině svého pobytu tady. Tak hezky mi to vyšlo. No a jak jsem byl v ráži z toho sluníčka, tak jsem se rozhodl, že to zvideodokumentuju. A jak jsem řekl, tak udělal a zplodil jsem krásný a upřímný video, na němž jsem jda podél řeky hodnotil uplynuvší půlku první a nastupující půlku druhou. A tak jsem měl velikou radost z toho, jak se mi to podařilo, jak jsem si ty dvě půlky krásně zevaluoval . A sám jsem z toho videa cítil, jak se tu tak postupně vyvíjím, skoro bych řekl až evoluji, až jsem z toho málem ejakuloval :-) Jo, bylo to fajn.
No a pak se to někde posralo a celé to video je prostě v řiti a tak ho nikdo neuvidíte. Ani já jsem ho neviděl... Je to škoda, takový to bylo pěkný a upřímný. A abych pravdu řekl, nechce se mi znova psát to, co jsem tak hezky spontánně odvyprávěl do objektivu svého canónu... Tak vám tu dávám alespoň malou ukázku z toho festivalu, na němž jsem toho dne pracoval. Abyste alespoň viděli, jak jsem to pěkně oslavil...
A než se to video na ten jůtůb nahraje, tak vám ještě řeknu, že Strasbourg je fakt moc pěkný město a až jednou pojedete kolem, tak se tam zastavte. Podívejte se do čtvrti Petite France a pak navštivte hospodu Chez Trois Brasseurs a dejte si jedno z jejich domácich piv. A uvidíte, že nekecám :-)

2 komentáře:

Xatrix řekl(a)...

Chjo a já se tak těšil na video z Francie. Zkus v těch menších video přenosech přes YT pokračovat, ten malej vstup, kterak byl Kolík u moře neměl chybu!!

Kolík řekl(a)...

Asi na tom zapracuju, páč to poslední video bylo fakt dobrý a mrzí mě,že se to tak pokazilo...