čtvrtek 6. listopadu 2008

Jen tak zlehka zprostřed týdne...

Koupil jsem si kolo. Teda pronajal... Stálo mě 32€, ale mám ho až do konce června a když se na něm něco porouchá, tak mi to opraví zadarmo. Je super, jen jsem z něj byl zpočátku trochu nejistý. Zjistil jsem totiž, že jsem si v návalu nadšení pronajal kolo o trochu menší než bych potřeboval.
Ale řekl jsem si, že po městě to stačí a až se budu chtít pustit na nějaký velký cyklovýlet, tak si ho dojdu vyměnit za jiné...
Každopádně do práce se teď dostanu o 10 minut rychleji, tím pádem mám o 20 minut víc času na oběd. A musím říct, že jsem za ně rád. Oběd po francouzsku si žádá dostatek času – přece jen zpracovat 4 chody a probrat u nich vše od dopolední pracovní náplně až po zahraniční politickou situaci si žádá nějaký čas... A musím říct, že mě ty obědy tady opravdu baví...

V práci se pořád trochu hledám. Už se mi začíná dařit nacházet si práci, která mě baví, ale zatím ještě nemám pocit, že by mě to vyloženě naplňovalo, nebo že bych něco tvořil. Ale dnes jsem znovu získal chuť se tam najít. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží. Doufám, že nějaký čas ano. Dnes jsme s ostatními dobrovolníky začali plánovat týden pro Evropu – je to náš společný projekt, co nás čeká v březnu, tak je to pro mě další práce, kde mám pocit, že něco tvořím...

A taky jsem zahájil okupaci Francie :-) Je to součást zkrášlovacího procesu mého pokoje. Na stěnu jsem si dal velkou mapu Francie a píchám si české vlaječky (které si předtím vyrobím) na místa, která jsem navštívil... A taky jsem dokončil svůj zážitkový kalendář – další nástěnný hand-made v mém pokoji, do kterého si zapisuju a zakresluju zážitky, které si chci pamatovat... Vedle ručně tkaného koberečku z Mali se vyjímá celkem pěkně :-) Myslím, že můj pokoj začíná vypadat fakt dobře, ještě nějakou kytku a bude to super. Přijeďte se podívat! :-)

O víkendu jedu konečně navštívit Adélu do Paříže. Budu tam celkem 4 dny, tak se na to fakt těším. Dost času na to, abych se po třech letech čekání snad konečně podíval do Rodinova muzea.

Pak mě čekají 3 dny práce a odjíždím na povinný týdenní seminář do St Brieuc. Takže s tím hledáním se v práci to asi trochu odložím na konec listopadu...

A začátkem prosince, pokud se zadaří, snad uvidím koncert Yanna Tiersena – toho, co skládal hudbu k Amélii.

Jo, myslím, že se mi tu líbí :-)

5 komentářů:

blajda řekl(a)...

Doufám, že až k tobě dorazím, zbyde na mapě alespoň 1 místečko, kam se bude dát zapíchnout vlaječka... dovezu si jich pár s sebou :o)takže na mě v té akčnosti mysli :o)

Kolík řekl(a)...

myslím, spoustu míst kolem si šetřím, až přijedeš :-) A na spoustu z nich se rád podívám znova :-)

Ema řekl(a)...

A zapíchneš si vlaječku i v Bruselu? Třeba na začátku prosince?;-)

Kolík řekl(a)...

Zapíchnu si vlaječku i v Bruselu... A kdy, to zatím nevím... myslím že před vánoci to nevyjde... Ale ty zůstáváš i pak, ne? :-)

Anonymní řekl(a)...

To tvé francozké vyprávění hltám jako úžasný román:) se zápletkami i happyendy.. po roce to vydá na celpou knihu něco jako "příběhy Janovického Honzy" ;) měj se bájo a stále piš:) Ewka Zimuša