pondělí 27. října 2008

Bretonské deníky + Web 2.0 (říkám to dobře, Kůčo?) = přímá cesta k interaktivitě:

Tak jsem se rozhodl, že je čas udělat tento blog trochu interaktivní. A protože už jsem tu zaznamenal několik otázek či komentářehodných dodatků, nechci je nechat bez povšimnutí.

Nikšo, Kůčo, Ctirade: Už se tu trochu otrkávám a začínám chápat, že některá pravidla a nařízení tady lze bez postihu šulit. Takže co se týče ubytování tady, myslím že dva lidi na našem bytě nebudou až tak veliký problém. A i kdyby ano, pořád o patnáct schodů výše bydlí Vejka, co je velká Couchsurferka a myslím, že po laskavém požádání a malé pozornosti z Čech by na pár nocí mohla svůj gauč nechat osurfovat někým z vás.

Nikšo: Jeden celkem pěkný park už jsem tu objevil a myslím, že by se v něm spalo dobře. Ve svém středu ukrývá i malý kachňák, ideální na ranní osvěžení po ovíněné noci.

Zvětšit mapu

Pepo: Má little difference je tu opravdu většinu času jediná a popravdě řečeno bych v posledních dnech uvítal jakoukoli podporu ve formě fyzické přítomnosti malé odlišnosti podobného typu. Tedy přímá výzva na tebe: Co na to tvůj Árčí? :-)

Jesetere: Máš pravdu, s prací to zatím není úplně slavný. Trošku se tam pořád ztrácím a pořád si hledám svoje místo a jsem z toho trochu nejistej. Tak zatím dělám od všeho něco, někdy mě to baví, někdy tolik ne, ale myslím, že to půjde. Třeba teď jsem stavěl šapitó pro festival, který tu probíhal o víkendu a to bylo celkem fajn. Troška manuální práce a tak :-) Teď už vím, jak chutná cirkusovej život.
Mohl jsem si pak celej víkend říkat: „Tak tohle pódium, pod kterým paří všichni ti lidi, jsem stavěl já!“ :-)

Mimochodem, tímto bych ti chtěl s politováním sdělit, že to byl asi poslední festival tohoto druhu na dalších několik měsíců, takže až přijedeš, budeme muset zvolit jiný druh zábavy.



Ctirade:
Tímto se ti omlouvám za osm piv. Je pravda, že jsem tě po osmi pivech nikdy vstávat neviděl. Ale když jsem to psal, nějak se mi v hlavě vybavil tvůj obraz, jak opilý vstáváš od stolu a s rázným gestem se chystáš vykonat něco, co sis zrovna v tu chvíli vymyslel, ač je evidentní, že v tomhle stavu to prostě nepůjde :-) Pokud se tu ukážeš, s radostí ti na vlastní náklady dopřeju tento zážitek s francouzským vínem.

Edit: Tvůj příspěvek o finštině mě fakt pobavil (pokud jste nečetli, vřele doporučuju), hlavně video "Hlava, ramena, kolena..." Před pár dny jsem tuhle hru hrál německy a měl jsem pocit, že to je hodně ujeté. Ale na tohle to fakt nemá! Myslím, že si to pustím ještě jednou a pobrečím si u toho smíchy :-) Je to jak Levas Polka - člověk má pocit, že ti lidi jen tak žvatlají, a oni přitom mluví existujícím jazykem. Neuvěřitelné!

Jesetere ještě jednou: Nevylučuju, že mě tam potkáš brzy. Po měsíci na maloměstě se mi stahujou půlky při pohledu na jakýkoli dopravní prostředek a má kamarádka, za kterou se chystám do Paříže (zhruba za 14 dní), se delší dobu neozývá, takže pomalu začínám vymýšlet náhradní program...:-)

3 komentáře:

Honza Jeseter řekl(a)...

Hehe,
to je pravda, Ctirada bys nikdy po 8 pivech vstát neviděl, protože by už nevstal :))))

Jinak přijeď kdy chceš, já tu trčim pořád a z Paříže se stopuje zadarmíčko.

A co děláš na Silvestra buzno? Jedeš dom, nebo ne?

Jo a piš, piš je to moc dobrý!!!!
J.

Anonymní řekl(a)...

To šapitó jsi fakt stavěl ty, nebo jsi jenom podával kolíky, Kolíku? T.

Kolík řekl(a)...

Na to šapitó nás bylo asi 20 (na zvedání), ale jinak jsem tam udělal poctivý a na první pohled viditelný kus práce. Ale kolíky jsem taky podával :-)